Sidor

måndag 1 april 2013

Årlig tradition

Man kan nästan säga att det är tradition nu. En layout per år, ett inlägg i bloggen per år - vid påsk, när Scraplagret har sin påskcrop ;)

Här är mitt bidrag till kittävlingen. Man skulle använda ett minimum från kitet och det har jag gjort med råge. Sedan har jag använt ur eget förråd en halv blomranka, 3 blommor och floss.

Ni får ha överseende med avfotograferingen, det var nämligen också ett tag sedan jag fotade. Och några bildredigeringspogram har jag inte på min dator....

 
 

Får vi se om jag lyckas publicera inlägget också eller om det fallit i glömska hur man gör under det senaste året :)

2 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Men nhaaaah nu börjar jag ju nästan grina! Cillisen har scrappat! Glädjerus! Fast allt kunde du göra det liiiite oftare ;) Jättefint blev det i alla fall och ingen ringrost syns! STOR kram!

Anonym sa...

It is the best time to make some plans for the future and
it's time to be happy. I have read this post and if I
could I want to suggest you some interesting things or advice.
Maybe you could write next articles referring to this article.

I desire to read more things about it!

Here is my blog ... What Pills Did Rachel Ray Use To Lose Weight