Sidor

torsdag 23 juni 2011

En liten egodusch:)

Nu kan jag inte hålla mig längre. För några dagar sedan fick jag ett så roligt mail, ett som känns mycket smickrande och men också lite pirrigt. Emma på Scraplagret undrade nämligen om jag vill gäst-DTa där under juli och augusti:) Jag har alltid varit ett fan av Scraplagret och var faktiskt lite rädd för att Emma trodde att jag stalkade henne ett tag;)

Det ska bli så himla roligt att få skapa av Scraplagrets fantastiska utbud. Jag känner mig mycket hedrad!


Just nu pågår sommarrea inne i butiken.

/Cilla

PS. Jag glömde att säga att jag svarade JA (med väldigt stora bokstäver)!

6 kommentarer:

Ingba sa...

Vad kul!Jag är också ett fan av Emma på Scraplagret och jag gillar även det du gör.

Många kramar Inger

Anonym sa...

Jag trodde inte att du var en stalker, lovar! Det är jätteroligt att du visar ditt intresse, det är smicker för mig ;-) Och det ska bli så roligt att se vad du kommer hitta på. Snart dimper det ner ett paket =) Trevlig midsommar! Kram Emma

Ulrika aka LillBlomman sa...

Och vilken lycka för Emma som får ha världens bästa Cilla som gästis! Kram!

citronlime sa...

Stort GRATTIS!!!!

Jag förstår absolut varför, du är grymt duktig!

Annette sa...

Grattis!! Emma och hennes butik är toppen, och du är så duktig, det kommer att bli perfekt!

Eila Sandberg sa...

Egoduschar är bra! jättegrattis till gästinspelet, ska absolut börja kolla in på din blog för att se vad du hittar på :)))